donderdag 13 februari 2014

De power shine lip crayon

Hij is binnen! Mijn eerste bestelling met producten van Oriflame. Ik weet precies wat er in de doos zit maar toch voelt het als het uitpakken van een cadeautje.
Eén van de dingen die ik uit de doos tevoorschijn haal is de power shine lip crayon.
Ik heb er al een keer eentje in handen gehad tijdens een training en toen was ik eigenlijk al verkocht. Een streepje op mijn hand deed mij verliefd worden op de kleur en het glinstertje dat er in het potlood zit.
Nu ren ik met mijn nieuwe en vooral eigen power shine lip crayon naar de spiegel en ga hem direct proberen. Wat blijkt? Ik ben nog steeds verliefd op dit potlood. De kleuren zijn zacht en subtiel. Het glinstertje is helemaal mijn ding. Ik ben in mijn sas!




 Ik zou de beschikbare kleuren graag naast elkaar zetten echter de computer en ik hebben wat onenigheid waardoor ik ze voor nu op deze manier laat zien. Maar computer dear..... I'll be back!


Liefs Zelda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...